LAPOBLADESEGUR.CAT

ACTUALITAT
28 oct. 2021
Categories
General
Informació municipal

Valoració molt positiva de la Línia Verda en els primers mesos de funcionament

La plataforma es va activar al juny i en aquests primers mesos s’han tramitat el 66% de les incidències rebudes. Actualment hi ha 543 usuaris registrats. Gràcies a la implantació d’aquest servei els ciutadans disposen d’un canal directe de comunicació amb l’Ajuntament per informar sobre els desperfectes localitzats al municipi.

El tipus d’incidències que més s’han comunicat són les que fan referència a les voreres i la calçada, parcs i jardins, neteja, enllumenat i mobiliari urbà.

Per poder utilizar aquest servei és necessari descarregar gratuïtament l’aplicació Línia Verda, disponible als mercats d’Android i d’iOS. Per comunicar una incidència tan sols cal clicar “Nova incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d’incidències apareix a la pantalla perquè l’usuari seleccioni quin tipus d’incidència vol comunicar. De forma automàtica, l’aplicació detecta les coordenades exactes en les quals s’ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una fotografia de la incidència i fer-hi una observació.

Una vegada enviada, el personal de l’Ajuntament rep un avís del desperefecte comunicat i s’inicien els tràmits per donar solució a l’incidència detectada. El ciutadà, al mateix temps, rep una notificació al telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l’estat de la incidència.

L’aplicació de Línia Verda també permet rebre al mòbil les comunicacions i avisos de l’Ajuntament, així com també consultar l’agenda d’activitats prevista pels propers mesos.