Oferta de treball: tècnic/a d’administració general
L’Ajuntament de la Pobla de Segur ha publicat una oferta a l’OTG de tècnic/a d’administració general.
Requisits imprescindibles:
- Llicenciatura o Grau en Dret
- Certificat del nivell C1 de català
Contracte temporal de 6 mesos a jornada completa. Inici aproximat del contracte: 02/11/2020
Tasques: preparació i redacció de propostes de ple, redacció de plecs de contractació pública, tramitació d’instruments urbanístics, entre altres.
Es valorarà la formació i experiència relacionada amb les tasques a desenvolupar
DATA LÍMIT PER INSCRIURE’S: 22/10/2020
COM HO HE DE FER PER PRESENTAR-ME A AQUESTA OFERTA?
PAS 1: En cas de no tenir-ho fet, fer la inscripció com a demandant d’ocupació al SOC trucant al 900 800 046 (gratuït), a l’oficina de treball de Tremp al 973 65 33 03 o per Internet: https://serveiocupacio.gencat.cat/ca/cercar-feina/demanda-docupacio/inscripcio-com-a-demandant-docupacio
No és necessari estar a l’atur, es pot estar inscrit/a com a millora de feina.
PAS 2: Fer la inscripció a l’oferta a Feina Activa: https://ja.cat/ZbhXX
PAS 3: Enviar per correu electrònic a l’Ajuntament de la Pobla de Segur a promocioeconomica@lapobladesegur.cat : DNI, Curriculum Vitae, informe de vida laboral, títol de llicenciat/da o grau en Dret, certificat del nivell C1 de català i fotocòpia dels títols, certificats o contractes d’altra formació o experiència relacionats amb l’àmbit de l’oferta.
Per qualsevol dubte contacteu amb l’Ajuntament (Núria Farrús): tel. 973680038 / promocioeconomica@lapobladesegur.cat