Oferta de treball: Auxiliar d’informació i turisme
L’Ajuntament de la Pobla de Segur ha presentat una oferta de treball a l’OTG de Tremp d’Auxiliar d’informació i turisme per a fer tasques de reforç per als caps de setmana a l’oficina de turisme, dissabtes de 9.30 a 14.00 h i de 16.00 a 19.00 h i diumenges de 9.30 a 14.00. A partir del 24/06 i fins a l’11/09, ampliació d’horari a 30 h/setmanals, de dilluns a diumenge, per torns rotatius.
Requisits imprescindibles:
- Graduat/da en ESO, graduat escolar o CFGM
- certificat del nivell C1 de català.
Es valoraran coneixements d’anglès i francès i experiència i formació en turisme i atenció al públic.
Contracte temporal de 6 mesos. Inici aprox. del contracte: 11/03/2023
DATA LÍMIT PER INSCRIURE’S: 28/02/2023
COM HO HE DE FER PER PRESENTAR-ME A AQUESTA OFERTA?
PAS 1: En cas de no tenir-ho fet, fer la inscripció com a demandant d’ocupació al 900 800 046
PAS 2: Fer la inscripció a l’oferta enviant el CV a: ofertestremp.soc@gencat.cat, posant al títol del correu: CODI OFERTA 4999
PAS 3: Fer instància presencial o electrònica a l’Ajuntament de la Pobla de Segur, adjuntant :
- Fotocòpia del DNI,
- Curriculum Vitae,
- Informe de vida laboral,
- Títol de graduat/da en ESO/Graduat escolar/ CFGM
- Certificat del nivell C1 de català.
- També s’haurà d’enviar fotocòpia dels títols o certificats d’altra formació o experiència relacionada amb l’àmbit de l’oferta.
Podeu consultar l’anunci del decret d’alcaldia d’aprovació de l’oferta:
https://tauler.seu.cat/pagDetall.do?idEdicte=411470&idens=2517130008
Per qualsevol dubte contacteu amb l’Ajuntament (Núria Farrús): tel. 973680038 / promocioeconomica@lapobladesegur.cat