Oferta de treball: auxiliar d’informació i turisme
L’Ajuntament de la Pobla de Segur ha publicat una oferta a l’Oficina de Treball de la Generalitat de Tremp de:
AUXILIAR D’INFORMACIÓ I TURISME
Tasques de reforç per als caps de setmana a l’oficina de turisme, dissabtes de 9.30 a 14.00 h i de 16.00 a 19.30 h i diumenges de 9.30 a 15.00. La persona contractada també donarà suport a l’oficina de turisme durant les Festes de Nadal, horari pendent de concretar.
Requisits imprescindibles:
- Graduat/da en ESO, graduat escolar o CFGM
- Certificat del nivell C1 de català
- Es valoraran coneixements d’anglès i francès i experiència i formació en turisme i atenció al públic.
Contracte temporal fins al 22/06/2021. Inici aprox. del contracte: 21/12/2020
DATA LÍMIT PER INSCRIURE’S: 09/12/2020
COM HO HE DE FER PER PRESENTAR-ME A AQUESTA OFERTA?
PAS 1: En cas de no tenir-ho fet, fer la inscripció com a demandant d’ocupació al SOC trucant al 973 65 33 03 o per Internet a https://serveiocupacio.gencat.cat/ca/cercar-feina/demanda-docupacio/inscripcio-com-a-demandant-docupacio. No és necessari estar a l’atur, es pot estar incrit com a millora de feina.
PAS 2: Fer la inscripció a l’oferta enviant el CV a: ofertestremp.soc@gencat.cat, posant al títol del correu: CODI OFERTA 16674
PAS 3: Enviar per correu electrònic a l’Ajuntament de la Pobla de Segur a promocioeconomica@lapobladesegur.cat: fotocòpia del DNI, Curriculum Vitae, informe de vida laboral, títol de graduat/da en ESO/Graduat escolar/ CFGM i certificat del nivell C1 de català. També s’haurà d’enviar fotocòpia dels títols o certificats d’altra formació o experiència relacionada amb l’àmbit de l’oferta.
Per qualsevol dubte contacteu amb l’Ajuntament (Núria Farrús): tel. 973680038 / promocioeconomica@lapobladesegur.cat