LAPOBLADESEGUR.CAT

ACTUALITAT
29 juny 2021
Categories
General
Informació municipal

La Pobla de Segur implanta un nou servei de comunicació d’incidències  

L’aplicació Línea Verde serveix com a canal de comunicació bidireccional entre l’Ajuntament i la ciutadania

Durant aquest mes de juny, l’Ajuntament de la Pobla de Segur s’uneix als més de 500 municipis que a nivell nacional disposen del servei Línia Verde. A través d’aquest canal de comunicació directe, els veïns i veïnes  poden posar en coneixement del consistori aquells desperfectes que detectin a la localitat. Gràcies a aquesta eina de participació ciutadana, l’Ajuntament pretén conèixer les necessitats del municipi i així poder donar solució a les qüestions comunicades.

Per poder utilitzar aquest nou servei es necessari descarregar l’aplicació Línia Verde a Google Play (per a dispositius android) o l’App Store (per als d’iOS). Per comunicar una incidència, tan sols cal clicar sobre “Nova incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d’incidències apareix en pantalla perquè l’usuari seleccioni la que vol comunicar. De forma automàtica, l’aplicació detecta les coordenades exactes en les que s’ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i escriure una observació.

Una vegada enviada la incidència, el personal de l’Ajuntament rep una notificació del desperfecte comunicat. A partir d’aquest moment s’inicien els tràmits per solucionar la incidència detectada. El ciutadà rep una notificació al seu telèfon sempre que es produeixi un canvi en l’estat de la incidència.

Al servei Línea Verde també es pot accedir a través de la pàgina web www.liniaverdalapobladesegur.cat.

Comunicacions i avisos de l’Ajuntament

Una altre de les possibilitats que ofereix aquesta aplicació és la de l’enviament de comunicacions informatives, agenda i avisos per part de l’Ajuntament. També es podrà consultar els principals punts d’interès que es localitzen al municipi, la informació dels comerços i serveis de la Pobla i les entitats locals. Una informació que ja es podia trobar a l’aplicació SmartVila, que ja ha deixat d’estar operativa