Modificació del servei de tren
Amb motiu de tasques de manteniment periòdic de les unitats de tren i de millora de les infraestructures, del dia 14 al 18 de gener, ambdós inclosos, i del 21 al 25 de gener, ambdós inclosos, el servei de tren entre les estacions de Balaguer i la Pobla de Segur (en ambdues direccions), quedarà suprimit i el servei s’efectuarà amb autobús substitutori.
El servei d’autobús substitutori s’aturarà a totes les estacions del recorregut a la parada d’autobús més propera, excepte les estacions de Gerb, Sant Llorenç de Montgai, Vilanova de la Sal i Santa Linya, on s’aturarà sota demanda dels clients trucant al telèfon 973445503 o mitjançant els intèrforns de les estacions.
L’horari de sortida de l’autobús substitutori, des de Balaguer i La Pobla de Segur, será el de l’horari habitual. El serveis desdendents de La Pobla de Segur finalitzaran el seu recorregut a l’estació de Lleida.
Entre les estacions de Lleida Pirineus i Balaguer el servei de trens serà l’habitual, a excepció de les les següents circulacions, que també es veuran substituïdes integrament per un servei d’autobús:
- Del 14 al 17 i del 21 al 24 de gener: tren amb sortida de Lleida Pirineus a les 05.25 hores i tren amb sortida de la Pobla de Segur a les 19.30 hores.
- 18 i 25 de gener: tren amb sortida de Lleida Pirineus a les 05.25 hores i tren amb sortida de La Pobla de Segur a les 21:22 hores.