LAPOBLADESEGUR.CAT

BTT
Núm. ruta 6

R06: Montesquiu – Galliner

Coincideix en el seu primer tram amb les rutes 1 i 2 fins arribar a Aramunt. A partir d’aquí agafarem el camí que surt del poble en direcció al Pui de l’Anell. La ruta segueix pel peu de la muntanya i, vorejant l’embassament de Sant Antoni, per un camí en bon estat fins arribar a casa Casasses. Des d’aquí enfilarem un fort pendent fins al roc de Neret, deixant a la esquerra l’antic poble de Galliner. La vista des del roc de Neret és impressionant, als nostres peus veiem tota la Conca de Tremp amb els embassaments de Sant Antoni i Cellers i la serralada del Montsec al fons. Només per gaudir d’aquest espectacular paisatge val la pena l’esforç. Des d’aquí iniciarem el fort descens de tornada a la Pobla de Segur tot passant pel poble de Montesquiu i les fonts de Pujol i de la O, on podrem refrescar-nos. Acabarem la ruta seguint en direcció a Sant Martí de Canals i tornarem a agafar la carretera que hem fet durant el primer tram fins la Pobla de Segur.